18 Ekim 2008 Cumartesi

KANSER iLACi

"BEN SADECE ARACIYIM. MAİL'ME DÜŞEN BU BİLGİLERİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. SORUMLULUK KULLANANA AİTTİR. ŞİFA OLMASINI DİLERİM."



Sevgili arkadaslar size yazdigim maili
adres defterinizde ki herkese
gonderirseniz cok sevinirim,
belki ihtiyaci olan birilerine ulasip yardimci
olabilir,ben olduguna inaniyorum.

Babam ve kayinvalidem kanser,
metastaslarida karaciger.

Oglumun ogretmeninin ve esinin
faydasini gorup tavsiye ettigi bir
alternatif tip ilacindan bahsetmek istiyorum.

Halk arasin da pek bilinmeyen fakat
mezbaga kasaplarinin bildigi bir
panzehir.

ALAZA adi verilen bu panzehir
sigirlarin kendi korunma mekanizmalariyla
olusturduklari od kesesinde olusan
safra kesesi tasini andiran bir madde,
ancak 1000-1500 hayvanda bir bulunan
yaklasik parmak ucu buyuklugunde,
degerli birsey.
Degerli diyorum cunku mezbaga kasaplari
bulduklarini saklayip lazim olanlara
tanesi 50-60 ytl.ye satiyorlar.

Bize soylenen aslinda bunun sarilik icin
kullanildigiydi.
Bizde dolayli olarak dusundugumuzde
sariligin bir karaciger hastaligi oldugunu bizede
yarayabilecegini dusunduk.
Evlerden irak olsun ama insanin basina geldigi
zaman caresizlikten normal tedavi (kemoterapi)
haricinde de heryolu deniyorsunuz.

K.validemin karacigerinde yaklasik
6,5 cm capinda bir kanser hucresi
tespit edildi ne yuruyebililiyor,
nede oturabiliyordu.
karnindaki kitle surekli karnina ve
kaburgalarina baski yapiyordu.
yesil receteli agri kesicilere ragmen
izdirabi coktu.
Doktoru cok umit verici konusmasada
kemoterapi almasi gerektigini
fazla sansinin olmadigini ancak agrisini bir nebze
azaltabileceklerini soyledi.

Biz ilaca(alazaya)baslamadan once 2 kere
kemoterapi almistik.
Fakat karaciger enzim sonuclari(ALP,AST,UST)degerleri
normal degerleri yaklasik 6-7 katiydi
orn.200-400 arasinda olmasi gerekenler
2800 lerde idi.

Alazaya basldigimizin haftasinda 4-5 gun sonraki
bio kimya sonuclarinda degerlerin 1400 lere dustugunu
bir sonraki hafta ise 600 lere indigini gorduk.
Bunun disinda karin bolgesindeki sislik azaldi
annem su an cok rahat yuruyebiliyor,
hatta ayagini altina alip bile oturabiliyor.
Doktoru bile sonuclari hayretler icinde karsiladi.

Kullanimina gelince ;
Bize soylenen havanda dovup un haline getirmemiz ve
1 mercimek buyuklugundeki unu 1 tatli kasigi
bal ile karistirarak sabahlari ac karnina
1 tatli kasigi yemek.

icine 1 limonu sikip karistirsanizda
mayalanma yapiyor, biz oyle kullaniyoruz.
Zaten kucuk bir sey demistim,
yani 4-6 tatli kasigi bal ve 1 limonla karistirmaniz
kafi geliyor .
Limonda sulandirdigi icin 8-10 gun kullanabiliyorsunuz.

Ãlk kullanmaya basladigiz zaman
bir kac gun sonra vucutta kizarmalar soz
konusu olabilir,korkmayin olabirmis
Herhalde zararli hucreler cikiyordur.

Sevgili arkadaslar umarim bu maildeki bilgilere
hic ihtiyac duymazsiniz .
Bu arada ben gercekten iyi geldigine inaniyorum.
Babamada kullandim onun degerlerinde
zaten fazla problem yoktu ama yinede yararli olduguna
inaniyorum.

Sormak istediginiz bir sey olursa mail adresim
ayhanbolak@yahoo.com < mailto://ayhanbolak@yahoo.com/

Tek ricam bunu herkese gonderin .
Belki size lazim olmayabilir ;
Ama mutlaka birilerine yarayacaktir.

Saglikli Gunler dilerim

Hiç yorum yok: