3 Ağustos 2009 Pazartesi

 

                                                                       
     ne kadınlar sevdim zaten yoktular
     yağmur giyerlerdi sonbaharla bir
     azıcık okşasam sanki çocuktular
     bıraksam korkudan gözleri sislenir
     ne kadınlar sevdim zaten yoktular
     böyle bir sevmek görülmemiştir


     hayır sanmayın ki beni unuttular
     hâlâ ara sıra mektupları gelir
     gerçek değildiler, birer umuttular
     eski bir şarkı, belki bir şiir
     ne kadınlar sevdim zaten yoktular
     böyle bir sevmek görülmemiştir


     yalnızlıklarımda elimden tuttular
     uzak fısıltıları içimi ürpertir
     sanki gökyüzünde bir buluttular
     nereye kayboldular şimdi kim bilir
     ne kadınlar sevdim zaten yoktular
     böyle bir sevmek görülmemiştir.
ATİLLA İLHAN
http://www.anafilya.org/go.php?go=7d23090030112


Hiç yorum yok: