11 Mart 2008 Salı

SOKAKLAR


EKONOMİ VE DİN
 Bu gün yolda yürürken, köyünden yeni gelmiş gibi giyinen kadınları görünce aklıma geldi;
Acaba insan gibi geçinecek paraları olsaydı, yine böyle mi giyinirlerdi,
Yolda yürürken birbiriyle olan konuşmaları, komşusu hakkında konuşmaktan başka olabilir miydi?
Yine çocuguna bağırnadan konuşan, sevgiyle yaklaşan, sanki birilerinden intikam alırcasına  bagırmaktan vazgeçer miydi,
İnsan gibi beslenseydi beyni gelişip, din dışında, başka düşünsel açılım yapabilir miydi?
Gelecek kuşakların modern insan tipini yetiştirebilirler miydi?
Hiç sanmıyorum; din onların beyinlerini öylesine teslim almış ki, başka bir açılıma ihtiyaç duymuyorlar.
O yüzden de 2008 yılında 1500 lü yılları yaşıyorlar.
"Ahmet HAKAN"ını dediği gibi zevksiz kıyafetleriyle hiç kimseleri umursamıyorlar,
O kadar mutlular ki, her geçen gün çoğalıyorlar,
Sokaklar zevlsiz kıyafetlerle görünen, dolaşanlarla dolu,
.....
Bazan gitmek istiyorum bu ülkeden,
ama nereye, zaten ömrümün bir kısmını bu zevksizler için harcadım,
Şimdi onlara mı bırakıp gidiceğim,
Hayır gitmiyorum,
Benim de bu ülkede yaşamaya hakkım var,
Soyu tükenen varlıklar gibi kalsam da inatla yaşamaya devam edeceğim.


Hiç yorum yok: