18 Şubat 2008 Pazartesi

GAZETEVATAN.COM

GAZETEVATAN.COM
Hayır. Ben türbandan yanayım. Bunu çok eskiden beri de yazıyorum. Ama türbanla birlikte bütün özgürlüklerden yanayım. Ben şunu söylüyorum; türban bu kadar problem çıkardı. 301�i değiştirmek daha mı zordu? Ben 25 yıldır üniversitede hocayım. Üniversitenin bir yasası var. Bu yasayı 12 Eylül rejimi yapmış, üniversiteleri kışla haline getirmiş. Üniversitelerde bilim yok, özgürlük yok. Şimdi sen niye bunu değiştirmiyorsun önce? Kızlarımızın türban taktıkları için üniversiteye sokulmamaları çok ayıp, çok ilkel, çok rezil bir şey. Buna katılıyorum. Ama eğer gerçekten demokrat, özgürlük yanlısıysan, böyle bir üniversite yasasını değiştirmek, türban tartışmasına girmekten çok daha kolay. Niye yapmadın? Üniversite özgür olunca zaten türban da sorun olmayacak.

Hiç yorum yok: