24 Mayıs 2008 Cumartesi

- Erdoğan, Türklere etnik temizlik yapıyor Karakutu.com-Kültür Sanat

- Erdoğan, Türklere etnik temizlik yapıyor Karakutu.com-Kültür Sanat
Serdar Turgut:
Nüfus biyologlarının ‘absürd çoğalma’ (Absurd proliferation) diye adlandırdıkları bir bilimsel tespitleri var.
Buna göre absürd biçimde çoğalmaya başlayan bir tür (Bu, ister bitki, isterse de hayvan olsun) sonunda hızla yok olmaya doğru gidecektir.

Bu, tarihi ve tabiatı izlemekten oluşturulmuş bir bilimsel sonuç.

Başbakan da bir tür hayvan sayılabilecek Türkleri absürd çoğalmaya teşvik ettiğinden anladım ki o; Türklerin tür olarak ortadan yok olmasını amaçlıyor.

Bu fikri ilk önce ben ortaya atmış olsaydım makul karşılanabilirdi belki ama durmadan halk çocuğu olduğunu filan ileri süren Başbakan, Türkleri neden tür olarak ortadan kaldırmaya karar verdi, doğrusu onu anlamadım.
Bu plan çok güzel. Ben tüm kalbimle destek veriyorum da tek sorun şu: Türklerin çoğaldıkları andan tür olarak yok olacakları ana kadar geçen zamanda sabır gösterebilmemiz ve tahammüllü olmamız. Çünkü çıkın bakın etrafa, istediğiniz semtte yürüyün. Bu diyeceğim sınıflar üstü bir şey. Herkes aynı tavırda.
Jonathan Swift’in mütevazı önerisinden yola çıkarak ben bir zamanlar havlayan köpeklerin apartmanlardan atılmasının yerine ağlayan bebeklerin daha fazla gürültü çıkarabildikleri gerekçesiyle sokağa atılmalarını talep etmiştim.
Yazı çıktı ve ertesi gün bir baba beni aradı ‘Sen benim çocuğumun sokağa atılmasını nasıl isteyebilirsin?’ dedi.

Aptal insanların evrensel özelliği, genel olarak söylenen bazı lafların özel olarak kendilerine söylendiğini sanmalarıdır.

Adama cevap olarak bu lafları söyleyerek başladım sözlerime. Daha sonra da kendisinin ‘bir b..a yaramayan bir o. çocuğu olduğunu’ söyledim. Daha sonra da ‘inşallah yakında geberirsin’ dedim.

O zamanki yayın yönetmenim bu tavrımın iyi bir halkla ilişki tavrı olmadığını söyledi. Ona da ‘cehenneme kadar yolu olduğunu’ söyledim.

O gün çok formundaydım anlayacağınız...

Akşam/ 23.05.2008

Hiç yorum yok: